Select Your Style

Choose your layout

Color scheme

Stalo žaidimas TVIRTOVĖ: Taisyklės

Stalo žaidimas TVIRTOVĖ: Taisyklės

1041Šį žaidimą sugalvojo anglų kariai XVII amžiuje, panaudodami „ lapės ir žąsies“ žaidimo lentą.

Žaidimo pradžia:

Šis žaidimas yra žaidžiamas ant „Lapės ir žąsies“ žaidimo lentos. „Tvirtovė“ yra žaidžiamas dviese. Rutuliukai statomi linijų susikirtimuose (kaip parodyta nuotraukoje). Du tamsūs rutuliukai yra „gynėjai“, o dvidešimt keturi šviesūs – „puolėjai“. Tvirtovę ( tvirtovė tai devyni viršutiniai linijų susikirtimai) ginantys kovotojai yra statomi bet kuriuose tvirtovės linijų susikirtimuose. Žaidimą pradeda puolėjai. Jų tikslas – užimti tvirtovę, t.y. į visus 9 tvirtovės susikirtimo taškus, pastatyti po rutuliuką.

 

Žaidimo eiga:DSC_0126

Ėjimai atliekami visiškai taip pat, kaip žaidime „Lapė ir žąsys“.

Gynėjai gali kirsti puolančiuosius ir iškirsti jų tiek, kad tie nesugebėtų užimti tvirtovės. Tik gynėjai gali eiti visomis kryptimis, o puolėjai negali eiti atgal

Žaidimo pabaiga:

Tvirtovė laikoma paimta, kai puolėjai užima visus devynis jos linijų susikirtimus. Gynėjai taip pat pralaimi, kai puolėjai užblokuoja jiems visus ėjimus ir jie nebegali padaryti ėjimo.

Kiti žaidimo variantai:

Labiau patyrę puolėjai bandydavo užimti tvirtovę su dvidešimčiai puolėjų.

Puolėjai visada turi judėti arčiau tvirtovės, jei po puolėjo judėjimo jis atitolsta nuo tvirtovės, tai skaitoma kaip judėjimas atgal.